piątek, 21 kwietnia 2017

Powitanie


Witajcie na moim blogu o Supernatural! 

Zanim udostępnię pierwszy rozdział, mam do przekazania kilka informacji. Mianowicie:

Fabuła rozgrywa się po zakończeniu dziesiątego sezonu i nie radzę czytać, dopóki nie dotrzecie do tego momentu, bo niestety może się to skończyć spojlerami.
Od razu zaznaczam: To jest moja wersja. Nie będzie się ona zgadzać z sezonem jedenastym, pozwolę sobie wskrzesić kilka osób, a postacie mogą się odrobinę różnić od oryginalnych, choć myślę, że uda mi się dobrze je opisać. 
Blog jest ogólny, nie o danym pairingu, jednak prawdopodobnie pójdę trochę w stronę relacji Deana z Castielem i Sama z Lucyferem.
Jak na razie zachęcam do rozglądania się po blogu. Mam tu wiele fajnych miejsc, gadżetów (kocham kursor prawdziwą miłością, polecam sobie go sprawdzić na komputerze), a i playlista pasuje, moim zdaniem. Jestem również otwarta na rady.
 Rozdział powinien pojawić się przed końcem tego miesiąca i przewiduję, że będzie dość długi. 

Jeśli macie jakichś znajomych, którzy lubią czytać opowiadania i oglądają Spn, możecie śmiało ich tu zaprosić. Nowych twarzy nigdy za wiele!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz